Zamówienia Specjalne Czym są Zamówienia Specjalne w Programie "mojaWieś"? W ramach realizacji Zamówień Specjalnych, wyszukujemy dla Państwa produkty spoza standardowej oferty Programu i negocjujemy dla Państwa najniższe ceny. Zamówienia Specjalne to również zamówienia w ilościach hurtowych - jeżeli planują Państwo zakup większej ilości tego samego produktu, warto zapytać o specjalną ofertę. Przykład: Pani Lucyna z Urzędu Gminy poszukuje nagród do konkursu przeprowadzanego w gminie. Jednego roku w Ofercie Rabatowej "mojaWieś" zakupiła na ten cel 10 warników. W kolejnym roku zdecydowała się na blendery – nie znalazła ich jednak w standardowej Ofercie Rabatowej "mojaWieś". Zadzwoniła pod nasz bezpłatny numer telefonu i przedstawiła zapytanie. Wyszukaliśmy dla niej najlepsze na rynku oferty w określonym przez Panią Lucynę budżecie. Standardowa oferta Programu "mojaWieś" obejmuje produkty prezentowane na stronie internetowej www.oferta.mojawies.pl oraz w cyklicznie drukowanych katalogach produktowych dystrybuowanych do naszych prenumeratorów bezpośrednio do skrzynek pocztowych lub za pośrednictwem m.in. Izb Rolniczych. Zamówienia Specjalne natomiast realizowane są na podstawie indywidualnych zapytań naszych Klientów, kierowanych do nas telefonicznie (800 007 444) lub mailowo (kontakt@mojawies.pl). W obu przypadkach negocjujemy najlepsze ceny na produkty i usługi specjalnie dla Klientów z obszarów wiejskich. Jak wygląda proces realizacji Zamówień Specjalnych? KROK 2. KROK 3. Dokonujesz zakupu wyszukanego dla Ciebie produktu w najniższej cenie lub rezygnujesz z niego, nie ponosząc przy tym żadnych kosztów. Jaki jest koszt takiej usługi ? Usługa ta nic nie kosztuje, przygotowanie i wysłanie oferty jest całkowicie bezpłatne. Po zapoznaniu się ze specyfikacją i ceną produktu, dokonują Państwo decyzji o zakupie albo bez żadnych konsekwencji rezygnują Państwo z danego produktu. Czy realizując Zamówienie Specjalne otrzymam fakturę na instytucję z NIPem ? Realizacja takiego zamówienia nie różni się niczym od zwykłych zamówień w Programie "mojaWieś". Istnieje możliwość wystawienia faktury na instytucję sponsorującą zakup, a dostawa zawsze odbywa się za pośrednictwem kuriera. Czy w przypadku Zamówień Specjalnych nalicza się Cashback dla mojej organizacji? Jak najbardziej, rozliczenie tzw. Cashbacku obowiązuje również w przypadku Zamówień Specjalnych. Informacja o wartości zgromadzonych środków pojawia się na koncie Państwa organizacji w ciągu 21 dni od dnia dokonania zakupu. (Wartość ta widoczna jest po zalogowaniu na stronie rabatrolniczy.pl).Więcej informacje na temat Cashbacku można znaleźć tutaj. Jakie produkty zawierały dotychczasowe zamówienia specjalne ? Obsłużyliśmy już kilkaset tego typu zamówień, więc gama produktowa jest różnorodna. Były to zarówno drobne produkty, takie jak sztućce, filiżanki czy zestawy obiadowe. W standardowej ofercie posiadamy uniwersalne linie produktów w cenach przystępnych dla każdego. Natomiast, gdy klient szuka konkretnej linii produktu (często również niestandardowego), wyszukujemy go w najlepszej cenie specjalnie dla niego. |